Prekių pristatymas

Prekes pristatome visoje Lietuvoje.

Galimi pristatymo būdai Lietuvos teritorijoje

Omniva paštomatai
Omniva Kaina: pristatymas į Omniva paštomatą kainuoja 2,95 €.
Trukmė: 1-3 darbo dienos. Didžiuosiuose Lietuvos miestuose siuntos į paštomatus pristatomos ir šeštadieniais. Švenčių dienomis siuntimo trukmė gali būti ilgesnė. Šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas gali užtrukti iki 7 darbo dienų.
Vieta: siuntinys atsiimamas pasirinktame Omniva paštomate.
Pastaba: siuntinys paštomate laikomas 7 dienas, neatsiėmus per atitinkamą laiką yra grąžinamas siuntėjui.
DPD paštomatai
DPD Kaina: pristatymas į DPD paštomatą kainuoja 2,95 €.
Trukmė: 1-3 darbo dienos. Didžiuosiuose Lietuvos miestuose siuntos į paštomatus pristatomos ir šeštadieniais. Švenčių dienomis siuntimo trukmė gali būti ilgesnė. Šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas gali užtrukti iki 7 darbo dienų.
Vieta: siuntinys atsiimamas pasirinktame DPD paštomate.
Pastaba: siuntinys paštomate laikomas 5 dienas, neatsiėmus per atitinkamą laiką yra grąžinamas siuntėjui.
Pristatymas kurjeriu
Kurjeris Kaina: pristatymas kurjeriu kainuoja 3,95 €.
Trukmė: 1-3 darbo dienos. Siuntos pristatomos nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 8 iki 17 val. Švenčių dienomis siuntimo trukmė būti ilgesnė. Šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas gali užtrukti iki 7 darbo dienų.
Vieta: siuntinys pristatomas nurodytu adresu.
Pastaba: apie pristatymą būsite informuoti SMS žinute.



Prekių grąžinimo politika

Internetinėje parduotuvėje desire.lt įsigytas Prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo momento.

Prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais. Svarbu: higienos sumetimais, apatinės kelnaitės yra nekeičiamos ir negrąžinamos.

Tinkamos kokybės Prekių keitimo/grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Norėdamas grąžinti nekokybišką ar kokybišką Prekę, per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo momento Pirkėjas turi užpildyti grąžinimo formą mūsų partnerių OMNIVA sistemoje ir išsiųsti grąžinamas prekes per 3d.d. naudojantis Omniva paštomatais.

Jeigu grąžinimas per Omniva paštomatus yra nepatogus, susisiekite: labas@desire.lt.

Grąžinant Prekes Pardavėjui, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Prekė turi būti nedėvėta;
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (neištepta, nesugadinta, nesuplėšytos dėžutės, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška Prekė);
  • pėdkelnės, prisegamos ir prilipinamos kojinės, formuojantys apatiniai turi būti nesimatuoti, originalioje gamintojo pakuotėje;
  • grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • užsakius papildomą paslaugą "supakuoti kaip dovaną", pinigai už įpakavimą nėra grąžinami
  • grąžinant Prekę būtina užpildytą grąžinimo formą mūsų partnerių OMNIVA sistemoje ir išsiųsti grąžinamas prekes per 3d.d. naudojantis Omniva paštomatais.

Jeigu užsakymo metu buvo pritaikyta papildomų nuolaidų, kurios priklauso nuo perkamų prekių (nemokamas pristatytmas, dovanos), grąžinimo arba dalinio grąžinimo atveju jos yra perskaičiuojamos. Pvz. perkant už €50 taikomas nemokamas pristatymas, o grąžinus prekes galutinė užsakymo suma gaunasi mažesnė, pristatymo kaina gali būti išskaičiuojama iš grąžinamos sumos.

Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.

Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).

Pirkėjas neturi teisės atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti Pardavėjui šių Prekių:

1. kokybiškų Prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų Prekės prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne visos komplektacijos prekių (pavyzdžiui, prarastos konkrečios Prekių dalys, nuplėštos etiketės, sugadintos originalios gamintojo pakuotės ir pan.);
2. kitų Prekių, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.

Prekės gali būti keičiamos/grąžinamos per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo jų gavimo momento.

Atsisakydamas sutarties (grąžindamas Prekes), Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 3 (tris) dienas nuo pranešimo apie grąžinimą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba perduoti Prekes Pardavėjui. Grąžindamas Prekes Pirkėjas privalo tinkamai supakuoti Prekę, kad jos nebūtų pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti ir dėl to sugadinti siuntimo metu.

Pardavėjas, gavęs keičiamą/grąžinamą prekę, įsipareigoja per 5 (penkias) darbo dienas informuoti Pirkėją, ar Prekė atitiko grąžinimo/keitimo kriterijus. Jei grąžinama/keičiama Prekė šiuos kriterijus atitinka, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti Prekę arba grąžinti sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo Prekės gavimo momento į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą (suma apmoka su dovanų kuponu, grąžinama dovanų kuponu pagal šių taisyklių 8 punktą).

Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol Prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad Prekės yra išsiųstos Pardavėjui. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų Prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šioje Prekių grąžinimo politikoje nustatytos Prekių grąžinimo tvarkos.

Grąžinimo forma galite užpildyti mūsų partnerių OMNIVA sistemoje.